یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

مطالب آموزش نگهداری از زیبایی و طراوت پوست و مو

نقد و بررسی سه محصول برای پاکسازی پوست حساس

۱۱۷ بازديد

بعضی از افراد دارای پوستی خشک هستند و برخی دیگر خشکی پوست را در مرحله ای از زندگی خود تجربه می‌کنند. در بسیاری از موارد پوست خشک به یک پوست حساس هم تبدیل می‌شود. خیلی از افراد تصور می‌‌کنند جوش ها فقط در پوست های چرب ایجاد می‌‌شوند. اما این گونه نیست. پوست های خشک هم جوش می‌­زنند. اما برای پاکسازی پوست خشک و جوش دار چه می‌شود کرد؟ در این مقاله سه محصول برای پاکسازی پوست و درمان جوش صورت را معرفی می‌کنیم:


1. پد آرایشی و پاک کننده بزرگ دو طرفه سپتونا

2. دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چشم کامان مناسب چشم حساس

3. لوسیون ضدجوش عصاره درخت چای لکسون

در ادامه دلیل انتخاب این سه محصول برای پاکسازی پوست حساس را متوجه خواهید شد.

 

1. پد آرایشی و پاک کننده بزرگ دو طرفه سپتونا مدل 20 + 40

استفاده از دستمال کاغذی و پد های آرایشی معمولی باعث خشکی و آسیب دیدن پوست شما می‌شود، در حالی که پد آرایشی سپتونا مدل دو طرفه از الیاف طبیعی پنبه ساخته شده است که کاملا ضد حساسیت بوده و حس آرامش بخشی را به پوست شما می‌دهد. همین موضوع باعث شده است تا پد آرایشی سپتونا مناسب انواع پوست به ویژه پوست حساس باشد.

پد آرایشی سپتونا نه تنها در پاک کردن آرایش کاربرد دارد، بلکه برای مصرف انواع ماسک صورت هم به کار برده می‌شود. فقط کافی است مقداری از محصول پاک کننده صورت را روی پد آرایشی سپتونا بریزید و به آرامی روی پوست ماساژ دهید. پس از مصرف پد آرایشی سپتونا متوجه خواهید شد که هیچ اثری از مواد آرایشی روی پوست شما باقی نمی ماند.

استفاده از پد آرایشی سپتونا به دلیل بافت کاملا طبیعی و ضد حساسیتی که دارد، احساس نرمی و لطافت به پوست شما خواهد داد.

در این بسته 40 عدد پد آرایشی سپتونا دو طرفه به همراه 20 عدد پد اضافه قرار داده شده است. پد آرایشی سپتونا دو رو دارد که طرف سفید رنگ حالت اسکراب دارد و برای پوست نرمال مناسب است، و طرف صورتی پد مخصوصِ پوست های حساس و اطراف چشم است.

با این محصول می‌توانید بدون اینکه آسیبی به پوست تان بزنید، چهره خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید.

اما اطراف چشم حساس ترین پوست بدن است، برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک و افتادگی حتما باید از محصولات مخصوص چشم استفاده کنید و در پاک کردن این ناحیه نهایت دقت را به کار بگیرید. برای همین محصول بعدی که قصد داریم به شما معرفی کنیم دستمال مرطوب کامان مناسب چشم های حساس می‌باشد.


2. دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چشم کامان مناسب چشم های حساس

خیلی از افرادی که مشکل حساسیت و آلرژی را دارند، پس از استفاده از دستمال های مرطوب پاک کننده به مواد موجود در دستمال حساسیت داده و چشمان‌شان شروع به خارش، سوزش و متورم شدن می‌کند. شرکت کامان برای این گونه افراد دستمال مرطوب کامان مخصوص چشم های حساس را به بازار عرضه کرده است. با استفاده از این محصول علاوه بر پاک نمودن کامل آرایش چشم، از ایجاد چین و چروک در اطراف پوست این ناحیه هم پیشگیری خواهید نمود.

حفظ سلامت چشم ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای پاک کردن آن ها باید از محصولات با کیفیت استفاده کرد. خرید دستمال مرطوب کامان مناسب چشم های حساس، به افرادی توصیه می‌شود که چشمان حساسی دارند و در معرض انواع مواد شیمیایی دچار سوزش، خارش، اشک و … در چشمان خود می‌شوند. این محصول دارای ترکیبات گیاهی موثری است که از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم جلوگیری می‌نماید.

چشم یکی از مهم ترین و در عین حال حساس ترین اعضای بدن محسوب می‌شود. مراقبت نادرست از چشم ها می‌تواند اثراتی به جای گذارد که گاهی جبران ناپذیر هستند. به همین دلیل است که انتخاب لوازم آرایشی مخصوص چشم همانند ریمل، خط چشم و ... بسیار پر اهمیت است. علاوه بر این ها، نحوه پاک کردن این مواد از چشم هم دارای اهمیت به سزایی می‌باشد، زیرا مواد ناسالم، شیمیایی و غیر استاندارد می‌توانند منجر به بروز انواع آلرژی، عفونت و … در چشم شوند.

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از دستمال مرطوب کامان، دیگر نیازی به لوسیون نخواهید داشت!

دستمال مرطوب کامان، معطر، بدون الکل و محصولی از برند محبوب کامان در کشور سوییس می‌باشد که شهرتی جهانی دارد.

این محصول دارای PH برابر با 5.5 بوده و از بهترین مواد اولیه، با تکیه بر آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شود.

شما حتی می‌توانید با استفاده از دستمال مرطوب کامان به راحتی ریمل های ضد آب خود را پاک نمایید.


ترکیبات دستمال مرطوب کامان

دستمال مرطوب کامان دارای کوآنزیم Q10 است که یکی از قوی ‌ترین آنتی اکسیدان‌های گیاهی به شمار می‌آید. از دیگر مواد اصلی تشکیل دهنده‌ این محصول می‌توان عصاره آلوئه ورا و گل پرونوس سرولاتا، پاک کننده‌ی روغن توت شور، ویتامین E و ویتامین D را نام برد.

عصاره آلوئه ورا و گل پرونوس سرولاتا، پاک کننده‌ی روغن توت شور، ویتامین E و ویتامین، از دیگر ترکیبات موثر دستمال مرطوب مخصوص چشم های حساس کامان محسوب می‌شوند. عصاره آلوئه ورا یک آب رسان بسیار قوی است که می‌تواند با تغذیه کامل سلول ها از خشکی، التهابات و چروک شدن پوست جلوگیری نماید. گل پرونوس سرولاتا به عنوان پاک کننده ای بسیار قوی در صنعت آرایشی شناخته می‌شود که در محصولاتی با ترکیبات غنی به کار گرفته می‌شود. این ترکیبات کمک می‌کنند تا تاثیر آلاینده ها بر روی پوست دور چشم خنثی شود.

دستمال مرطوب کامان به شما کمک می‌کند تا بدون نگرانی از تاثیرات مواد شیمیایی بر روی چشمانتان، به راحتی آن ها را از هرگونه آلودگی پاک سازی کرده و در عین حال احساس شادابی را به چشمان خود ببخشید.

اما با جوش های رو صورت چه باید کرد؟ محصول بعدی که می‌خواهیم معرفی کنیم یک ناجی تمام عیار برای پوست های خشک و مستعد جوش است و در کنار یک ماسک اسکراب پوستی شفاف مثل آیینه را به شما هدیه می‌دهد.

3. لوسیون قلمی ضد جوش عصاره درخت چای لکسیون حجم 10 میلی لیتر + ماسک اسکراب تغذیه کننده پوست

لوسیون ضد جوش لکسیون در پیشگیری و درمان جوش­های پوست و درمان مشکلات پوست بسیار مؤثر است. روغن درخت چای موجود در آن با اثر ضد باکتری و ضد التهاب، این محصول را برای پوست­های حساس و مستعد جوش به گزینه­ای ایده­ آل تبدیل کرده­ است. لوسیون ضد جوش لکسیون حاوی نشاسته ذرت است که چربی اضافی پوست را جذب کرده و ظاهری مات به پوست می‌دهد و البته سبب کاهش و درمان مشکلات پوست می‌شود. همچنین این محصول با دارا بودن مشتقات اسید لاکتیک، به آبرسانی، لایه برداری و بازسازی پوست کمک می‌کند، به نحوی که فقط با چند بار استفاده می­توانید تفاوت را احساس کنید.

ویژگی های محصول:

· کاهش جوش ها و لکه های پوستی

· مات کننده پوست های براق

· آبرسانی و بازسازی پوست در حین درمان جوش

· لایه برداری

لوسیون ضد جوش لکسیون مناسب برای کلیه افراد به خصوص پوست های حساس و مستعد جوش می‌باشد

لوسیون ضد جوش لکسیون دارای خاصیت ضد التهاب ، کاهش پوسته پوسته شدن، درمان لک ها، کاهش التهاب و قرمزی و همچنین کاهش تولید سبوم، آب رسانی و بازسازی در برابر عوامل خارجی می‌باشد .

روغن درخت چای موجود در لوسیون ضد جوش لکسیون با اثر ضد باکتری و ضد التهاب، این محصول را برای پوست­های حساس و مستعد جوش به گزینه­ای ایده­ آل تبدیل کرده­ است. فروشگاه اینترنتی میس و مستر علاوه بر فروش جداگانه لوسیون ضد جوش لکسیون، در کنار این محصول یک ماسک و اسکراب تغذیه کننده پوست هم برای افزایش کارایی لوسیون ضد جوش ارائه می‌دهد. این ماسک با کمک عصاره لیمو و گریپ فروت کمک می‌کند تا پوست شما یکنواخت شده و از هرگونه آلودگی پاکسازی شود. خاک رس موجود در پوست، راه های تنفسی پوست شما را باز نموده و تمامی آلودگی های سطح پوست را از بین خواهد برد. فرمولاسیون ماسک اسکراب به گونه ای است که با لایه برداری پوست شما را روشن و با آب رسانی آن را مرطوب و لطیف خواهد کرد.

در آخر

پوست خشک و حساس نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به انواع دیگر پوست دارد، برای همین همیشه از محصولات مخصوص پوست حساس استفاده کنید و در هنگام پاکسازی پوست خود از برس های ضخیم یا پد و دستمال های معمولی استفاده نکنید، تا در آینده دچار مشکلات چین و چروک و پیری پوست نشوید. اگر پوست شما مستعد جوش است می‌توانید از لوسیون قلمی ضد جوش لکسیون برای کاهش التهاب و از بین بردن جوش های چرکی صورت خود استفاده کنید. این لوسیون مخصوص پوست های حساس است، برای همین آسیبی به بافت پوست نمی رساند. شما می‌توانید تمامی این محصولات را از فروشگاه اینترنتی میس و مستر با قیمت مناسب تهیه کنید.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.