یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

مطالب آموزش نگهداری از زیبایی و طراوت پوست و مو

بررسی ضد آفتاب لانسون

۹۵ بازديد

ضد آفتاب

یکی از محصولات مراقبت از پوست است که استفاده از آن پوست شما را در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند. پوست انسان روزانه به ویژه در فصل های گرم تر، در معرض اشعه های مضر خورشید از جمله UV، قرار می گیرد و به تدریج کم آب شده و خاصیت کشسانی خود را از دست می دهد. بنابراین محافظت و مراقبت از آن امری بسیار ضروری است. اشعه UV شامل اشعه UVA ،UVB و UVC است که خوشبختانه اشعه UVC از جو زمین نمی تواند عبور کند و فیلتر می شود.

اما اشعه UVB باعث آفتاب سوختگی و UVA که عمیق تر از اشعه نوع B است، می تواند به پوست نفوذ کرده و باعث ایجاد چین و چروک، لک، تیرگی و در نهایت پیری زودرس شده و در موارد حادتر می تواند منجر به سرطان پوست شود. استفاده از ضد آفتاب می تواند این اثرات زیان آور را تا حد زیادی کاهش داده و از پوست شما محافظت کند.

فاکتور های ضد آفتاب

هر ضدآفتابی دارای یک فاکتور محافظت از نور خورشید است که SPF نامیده می شود. این فاکتور محافظت از اشعه ها دارای درجه بندی است و یک ضدآفتاب استاندارد نباید SPF پایین تر از 15 داشته باشد. پایین یا بالا بودن درجه SPF به معنای بهتر یا بدتر محافظت کردن از اشعه های UV نیست بلکه به معنای ماندگاری ضدآفتاب است. ضدآفتابی که SPF 30 دارد، می تواند برای استفاده روزانه مناسب باشد و تا 97 درصد از پوست شما محافظت می کند. توجه داشته باشید که ضد آفتاب حتی اگر ماندگاری بالایی هم داشته باشد باید هر 4 ساعت یکبار تمدید شود.

انواع ضد آفتاب ها

ضد آفتاب ها به صورت لوسیون، اسپری، کرم های رنگی و ساده، فاقد چربی، مرطوب کننده و … تولید می شوند و هر فردی متناسب به نوع و رنگ پوست خود می تواند ضد آفتاب مورد نظر خود را تهیه نمایند. ضدآفتاب های بدون رنگ می توانند انتخاب بهتری برای شما باشند چرا که به صورت خالص و بدون هیچ رنگدانه ای بهتر از پوست شما محافظت می کنند. ضد آفتاب هیچ محدوده سنی ندارد و حتی کودکان بالای 6 ماه نیز می توانند از ضد آفتاب های مخصوص کودکان استفاده نمایند.

ضد آفتاب لانسون

کرم ضد آفتاب لانسون یکی از ضد آفتاب هایی است که می تواند به خوبی از پوست شما در برابر اشعه های نوع A و B محافظت کند. این ضد آفتاب که دارای محفظه تیوپی و حجم 40 میلی لیتر است، دارای SPF 50 بوده و به همین علت ماندگاری بالایی دارد.

ترکیبات ضد آفتاب لانسون

مواد اولیه به کار رفته در این ضد آفتاب ها گلیسیرین (که چربی طبیعی پوست را تامین کرده و با افزایش سن رفته رفته کاهش پیدا می کند)، نمک سدیمی هیالورونیک اسید (که در بافت های مختلف بدن علی الخصوص پوست یافت شده و آب مورد نیاز پوست را جذب می کند)، ویتامین E (که از چین و چروک جلوگیری کرده و پوست را درخشان تر می کند) و عصاره قاصدک (که به دلیل داشتن ویتامین A، E و C خاصیت ضد پیری داشته و مانع از جذب آلودگی بر روی پوست می شود) است.

به دلیل مواد اولیه به کار رفته در ضد آفتاب های لانسون، این محصول علاوه بر محافظت از پوست در برابر آفتاب، خاصیت اصلاح کنندگی، تنظیم کننده سبو و آب رسانی را دارد و از چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کند. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و به دلیل نداشتن پارابن و رایحه در ترکیبات آن برای پوست های حساس نیز مناسب است.

انواع ضد آفتاب لانسون

ضد آفتاب با کیفیت لانسون در رنگ ها و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه گردیده و هر فردی متناسب با سلیقه، رنگ و نوع پوست می تواند مدل مورد نظر خود را تهیه کند. کمپانی لانسون یک برند فرانسوی است و بیش از 25 سال سابقه و تجربه در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست به ویژه ضد آفتاب را دارد. این برند با تولید محصولات و به ویژه ضد آفتاب هایی که خاصیت ضد چروک دارند، بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است. ضد آفتاب های لانسون نیز یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار این برند است.

 

کرم ضدآفتاب لانسون رنگ بژ روشن

کرم ضد آفتاب لانسون (Lanson) رنگ بژ روشن، محصولی است که برای پوست های خشک و حساس بسیار مناسب است. این ضدآفتاب رنگی با پوشش کرمی بالا و رنگ طبیعی که دارد نیاز شما به کرم پودر، موس، پنکیک و … را از بین برده و با غلظت بالایی که دارد، مقدار کمی از آن پوست شما را به خوبی پوشش داده و یکنواخت می کند و تمامی عیوب و نواقص آن را برطرف ساخته و در برابر آفتاب محافظت می کند.

همچنین ویتامین E که در ترکیبات اولیه این ضد آفتاب چند کاره وجود دارد، پوست شما را در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند و با آب رسانی و رطوبت رسانی بهتر به پوستتان، از ایجاد چین و چروک و در نتیجه پیری زودرس جلوگیری می کند.

 

کرم ضد آفتاب لانسون رنگ بژ روشن، که در واقع یک کرم پودر دارای ضد آفتاب، محسوب می شود، دارای محفظه تیوپی با حجم 40 میلی لیتر است. SPF 50 این محصول و ماندگاری 8 ساعته آن، باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کند.

کرم ضد آفتاب لانسون رنگ بژ صورتی

ضد آفتاب کرم پودری لانسون رنگ پژ صورتی، محصولی است از برند فرانسوی لانسون که فاقد چربی است و مانع از ایجاد جوش بر روی پوست می شود و به همین علت برای پوست های چرب و مختلط مناسب است. افراد دارای پوست های خشک هم می توانند از این ضد آفتاب استفاده کنند اما قبل از مصرف حتما باید از مرطوب کننده استفاده نمایند. این ضد آفتاب چندکاره با SPF 50 ماندگاری بالایی داشته و دارای فیلتر های قوی است که پوست شما را از اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.

از دیگر ویژگی های ضد آفتاب لانسون با رنگ بژ صورتی، وجود ویتامین E در ترکیبات آن است که با آب رسانی از چین و چروک جلوگیری کرده و با محافظت از پوست شما باعث درخشان شدن آن می شود. افرادی که دارای پوستی چرب یا مختلط هستند با استفاده از این ضد آفتاب، علاوه بر اینکه چربی پوست خود را کنترل می کنند، پوست خود را پاکسازی و به نوعی لایه برداری کرده و از ایجاد جوش جلوگیری می کنند. این ضد آفتاب چندکاره فرانسوی دارای محفظه تیوپی و حجم 40 میلی لیتر است.

بافت غلیظ ضد آفتاب رنگی لانسون، باعث شده تا با استفاده از مقدار کمی از آن پوست شما کاملا مخملی، مات، یکدست و کاملا بدون نقص دیده شود و ظاهری طبیعی به خود گیرد.

 

ماندگاری 8 ساعته، غلظت بالا و بافت مات، باعث محبوبیت بیشتر این ضدآفتاب برای افرادی با پوست چرب یا مختلط شده است.

کرم ضد آفتاب لانسون مخصوص پوست های خشک

یکی دیگر از ضد آفتاب های لانسون، کرم ضد آفتاب مخصوص پوست های خشک است که به دلیل دارا بودن ویتامین E، گلیسیرین و … پوست را عمیقا مرطوب کرده و آب رسانی می کند و باعث می شود با افزایش سن، پوست خاصیت کشسانی خود را همچنان حفظ کند و کمتر دچار چین و چروک شود. همچنین در ترکیبات این محصول از فیلترهایی استفاده شده که از برخورد اشعه های UV با پوست شما محافظت می کند. این نوع از ضد آفتاب لانسون فاقد پارابن و رایحه بوده، به همین علت برای پوست های حساس نیز مناسب است.

 

کرم ضد آفتاب لانسون مناسب پوست های خشک و حساس، با محفظه تیوپی و حجم 40 میلی لیتر، دارای SPF 50 است و تا 8 ساعت پوست شما را آب رسانی کرده و از آن محافظت می کند. به همین علت برای استفاده روزانه افرادی که پوست های خشک و حساسی دارند بسیار مناسب است.

کرم ضد آفتاب لانسون مناسب پوست های چرب

کرم ضد آفتاب لانسون مخصوص پوست های چرب، ضد آفتابی است که به دلیل SPF 50 و ماندگاری بالای خود مورد توجه افرادی با پوست های چرب و مختلط قرار گرفته است. فیلترهای به کار رفته در این ضد آفتاب پوست را از دو نوع اشعه UVA و UVB به طور کامل محافظت می کنند و مانع از چین و چروک، کدری، لک و آفتاب سوختگی بر روی پوست شما می شوند.

ضد تعریق و ضد آب بودن به ویژگی های مثبت این محصول اضافه کرده است. علاوه بر این، این ضد آفتاب بافت مات خود را به طور کامل حفظ کرده و پس از استفاده هیچگونه برقی را بر روی پوست احساس نخواهید کرد. عصاره های به کار رفته در مواد اولیه این ضد آفتاب چربی پوست را به طور کامل کنترل و از ایجاد جوش بر روی پوست شما جلوگیری می کند.

 

ضد آفتاب لانسون مناسب پوست چرب، در کنار ساختار ماتی که دارد به صورت قوی پوست شما را آبرسانی و اکسیژن رسانی کرده و بسیار سبک و یکنواخت بر روی پوست شما قرار می گیرد. این ضد آفتاب دارای ماندگاری 8 ساعته بر روی پوست می باشد.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.