یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

مطالب آموزش نگهداری از زیبایی و طراوت پوست و مو

بررسی بهترین ضد افتاب ها برای پوست های مختلط

۹۸ بازديد
برای محافظت از پوست در برابر آفتاب انتخاب یک ضدآفتاب مناسب از ملزومات است. پیش از انتخاب ضدآفتاب بهتر است ابتدا نوع پوست خود را شناسایی کنید. پوست به چهار دسته معمولی، خشک، چرب و مختلط تقسیم بندی می‌شود. پوست مختلط یکی از شایع‌ترین انواع پوست است. پوست مختلط ترکیبی از دو نوع چرب و خشک است. در این نوع پوست، معمولا گونه‌ها خشک و پوسته پوسته است و سایر نقاط صورت نیز چربی اضافی دارد.

علائم پوست مختلط

  • منافذ بزرگ
  • جوش سرسیاه و سفید
  • پوست براق به خصوص در ناحیه T (قسمت بینی و پیشانی)

با توجه به این علائم، انتخاب یک ضدآفتاب نامناسب ممکن است شما را با مشکلات فراوانی رو به رو کند. یک ضدآفتاب مناسب بدون آسیب به پوست، از آن در برابر امواج مضر نورخورشید محافظت می‌کند.

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین ضدآفتاب‌های مخصوص پوست مختلط آشنا کنیم.

7 ضدآفتاب عالی برای پوست مختلط

  1. کرم ضد آفتاب هایسک SPF 50

کرم ضدآفتاب هایسک محصول کشور فرانسه یک ضدآفتاب عالی برای پوست مختلط است. این ضدآفتاب یک محافظ منحصر به فرد در برابر امواج نور خورشید است. ترکیبات موجود در ضدآفتاب چربی پوست را کنترل کرده و از ایجاد جوش آکنه جلوگیری می‌کند. همچنین این ضدآفتاب حاوی مواد ضدالتهابی و مرطوب کننده برای آبرسانی پوست و کاهش التهابات است. ضدآفتاب هایسک غیرآلرژی زا و غیرکمدون زا بوده و در برابر آب مقاوم است.

  1. امولسیون ضدآفتاب اَون مدل eau thermale با SPF 50

ضدآفتاب اون حاوی ترکیبات منحصر به فرد، یک محصول ایده‌آل برای پوست است. ضدآفتاب اون دارای فیلترهای قوی برای محافظت از پوست در برابر امواج UV است. این ضدآفتاب فاقد هرگونه مواد آسیب‌زا مانند پارابن، سیلیکون و … است. آب اَون موجود در ضدآفتاب اَون یک ضدالتهاب و التیام بخش عالی برای خشکی پوست است. امولسیون ضدآفتاب اَون علاوه بر کنترل چربی پوست، با آبرسانی به پوست از خشکی و التهاب آن نیز جلوگیری می‌کند.

  1. امولسیون ضدآفتاب رنگی ویشی سری Ideal soleil مدل Dry Touch

این محصول مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط است. ضدآفتاب ویشی با داشتن تکنولوژی نانو به سرعت جذب پوست شده و از پوست شما در برابر آفتاب به خوبی محافظت می‌کند. این محصول علاوه بر کنترل چربی، به واسطه داشتن ترکیبات منحصر به فرد مواد مورد نیاز پوست را تامین کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند. این ضدآفتاب دارای یک رنگ ملایم است که برق ناشی از چربی پوست را برطرف کرده و پوست شما را یکدست می‌کند.

http://www.upsara.com/images/i681635_.jpg

  1. کرم ضدآفتاب درموبای مدل SPF65

کرم ضدآفتاب درموبای با کنترل چربی از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. ترکیبات مات کننده موجود در این محصول برق ناشی از چربی را به طور شگفت انگیزی از بین می‌برد. ضدآفتاب درموبای حاوی مواد آب رسان و مرطوب کننده مانند ویتامین E و آلانتونین است. مصرف این ضدآفتاب، خشکی پوست و التهاب ناشی از آفتاب سوختگی را برطرف می‌کند. فیلترهای فیزیکی و شیمیایی موجود در این ضدآفتاب یک سد قوی در برابر امواج UV است.

  1. کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا مدل Spf30

کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا فاقد چربی، مناسب برای انواع پوست به خصوص پوست‌های چرب و مختلط است. این ضدآفتاب حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی است که از پوست در برابر امواج UV و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. ضدآفتاب دکتر ژیلا حاوی عصاره گیاهان مفید برای کاهش التهاب و خشکی پوست است.

  1. کرم ضدآفتاب بیوتی درما مدل Light Beige

کرم ضدآفتاب بیوتی درما فاقد چربی و حاوی ترکیبات ضدالتهابی مناسب برای افراد با پوست چرب و مختلط است. این ضدآفتاب حاوی فیلترهای شیمیایی و فیزیکی است که به خوبی از پوست در برابر امواج UVمحافظت می‌کند. بافت این محصول سبک بوده و به سرعت جذب پوست می‌شود.

  1. کرم ضدآفتاب رنگی هیدرودرم SPF50 فاقد چربی

ضدآفتاب رنگی هیدرودرم محصولی مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط است. این کرم ضدآفتاب فاقد چربی و کنترل کننده چربی پوست است. ترکیبات به کار رفته در این ضدآفتاب آبرسان و ضد التهاب پوست است. رنگ ملایم ضدآفتاب هیدرودرم پوست را یکدست کرده و برق ناشی از چربی پوست را برطرف می‌کند. عصاره رزماری موجود در این محصول جریان خون مویرگی را افزایش داده و باعث شادابی و جوانی پوست می‌شود. در این ضدآفتاب عصاره لیکوریس نیز به کار رفته است که باعث درخشندگی و کاهش التهاب پوست می‌شود.

کلام پایانی

ضدآفتاب‌های مناسب پوست مختلط دو ویژگی منحصر به فرد دارند:

1.فاقد چربی هستند

ضدآفتاب‌های فاقد چربی برای پوست‌های چرب نیز قابل استفاده هستند. این دسته از ضدآفتاب‌ها با کنترل چربی، از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کنند.

2.حاوی ترکیبات آبرسان و ضدالتهابی هستند

ترکیبات آبرسان نیاز پوست را برطرف می‌کنند. این مواد با تامین آب مورد نیاز، از خشکی پوست و التهاب آن جلوگیری می‌کنند.

علاوه بر این، این دسته از ضدآفتاب‌ها با خاصیت مات کنندگی خود، برق ناشی از چربی پوست را از بین می‌برند. ضدآفتاب‌های مناسب پوست مختلط از پوست در برابر امواج مضر آفتاب و مضرات را دیکال‌های آزاد محافظت کرده و سلامتی و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورند.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.